Nerver också inför torsdagens springtävling. Hur ska det gå? Kommer jag att komma fram i starten bland alla andra som också ska springa supersnabbt? Nåja det ger sig väl då, jag ska ge allt och lite till för att klara mitt mål: 10 km under 50 minuter. Heja på mig om ni ser mig! Ikväll var jag ute och luftade benen en sista gång, 3,5 km i lugnt tempo och så 2,5 km i tävlingsfart. Kändes lite tungt så det kommer nog att gå finfint på torsdag!
3 kommentarer:
Vilken tävling? Lycka till //C
Tävling och tävling men Blodomloppet i Örebro. Tack!
Ja just ja ;). Det går nog bra //C
Skicka en kommentar