tisdag 16 augusti 2011

nerver

Nerver inför jobbstarten, lite löjligt kanske men det är så spännande. Att komma tillbaka efter en rätt lång ledighet, träffa kollegor och sedan om några dagar -alla barn! Scheman ska läggas, platser ska tilldelas, listor ska skrivas, krokar ska märkas, grovplanering, finplanering osv. Imorgon startar jag med utbildning på stadshuset, jag ska få lära mig om el och elkretsar. Spännande (hahaha)

Nerver också inför torsdagens springtävling. Hur ska det gå? Kommer jag att komma fram i starten bland alla andra som också ska springa supersnabbt? Nåja det ger sig väl då, jag ska ge allt och lite till för att klara mitt mål: 10 km under 50 minuter. Heja på mig om ni ser mig! Ikväll var jag ute och luftade benen en sista gång, 3,5 km i lugnt tempo och så 2,5 km i tävlingsfart. Kändes lite tungt så det kommer nog att gå finfint på torsdag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tävling? Lycka till //C

Hanna sa...

Tävling och tävling men Blodomloppet i Örebro. Tack!

Anonym sa...

Ja just ja ;). Det går nog bra //C