onsdag 17 augusti 2011

isolerad

Isoleringsdamm i hela lungsystemet.
Hostar så jag kräks.
Bra uppladdning inför morgondagens springlopp?
Nej knappast men det är lätt att vara efterklok.

Vad jag har gjort?
Bosse och jag har tömt vinden på gammal isolering så att vi ska kunna lägga golv där.

Nu ska jag snyta svart äckelblä och sedan krypa ner och sova.

1 kommentar:

Skanegrabben i Malmö sa...

Hej

Oj sådant där lär inte vara bra för luftrören...se upp för stenlunga.....