Vilodag. Känns skumt att inte hoppa i löparkläderna och lufsa iväg. Samtidigt så har jag känt av en höft, höftböjarmuskel?, så lite vila kanske inte är så fel i alla fall. Imorgon blir det milen, 4 varv i spåret. Jag törs inte ge mig på asfalt med tanke på hur ont jag fick i benen sist, men ju mer muskler jag bygger i benen desto mindre ont borde det väl göra?!
Idag har jag och barnen varit i Hallsberg och loggat två cacher. Att jag varit uppe i typ tre stora träd och letat efter en tredje behöver jag ju inte nämna...
Hampus har lekt med kompisar och jag har plöjt en halv deckare i solstolen. Semester var det visst det kallades!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar