Jaha idag tröttnade Hanna på att ha en fallfärdig stödmur, och gräsmattan full med "nya" slipers. Alltså ryckte jag ner de översta lagren på muren för att s eom det skulle gå att byta ut bara dessa. Tror ni att det var så lätt? Nej. Samtliga lager var helt söndermurknade, föll isär när man tog i dem. Bosse fick hämta kärra och vi har tillbringat x antal timmar med detta idag på vår semester. Grannen som "äger" muren kom ut och stod och tittade på. *GAH*
Imorgon ska det ringas lantmäteri och murförsäljare. Jag vill ha en snygg baksida!
På förmiddagen umgicks vi hela familjen på golfbanans övningsfält. Det var skoj. Vi har också besökt lekparker och lekt med kompisar hemmavid. På kvällen hann jag med två varv i spåret, 3 minuters intervaller. Svinjobbigt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar