torsdag 7 juli 2011

segt

Blocket är bra på alla sätt och vis, nästan. Det är inget för oss blåögda. Igår hade vi en spekulant här men oj det saknades visst några tusen...Jo men jag fixar det imorgon fm och så kommer jag och hämtar bilen då. Jomenvisstserru att han gjorde. Här sitter vi och väntar. Vill inte ge oss iväg ifall han ändå kommer. Messar och får inget svar. Väntar lite mer. Ingen idée att sätta på en tvättmaskin för den hinner nog inte bli färdig ifall vi ska åka iväg. Tröttsamt! Affärer ska ske NU annars kan det va!

Solen skiner och jag har haft välbehövlig nagelvård, kroppshårsvård och behöver en ny epilator. Jo jag tror att en ny gör mindre ont faktiskt.

Nu skulle jag behöva springa in i duschen för jag luktar illa och känner mig ofräsch. Men med tre tjejer på Elviras rum kanske inte läget är det bästa, man vet aldrig vad de får för sig att göra. Bäst att vänta lite till. Det är jag ju så bra på. INTE.

Inga kommentarer: