Idag har Elvira och jag varit på besök i Laxå. Träffade bästa jobbarkompisen Jessica som jag jobbade ihop med för mer än 10 år sen. Kul! Hon är en härlig energikälla som gav mig mycket under mitt första år som lärare. Idag jobbar hon på öppna förskolan i Laxå så det var där jag träffade henne. Elvira trivdes med Nora på Killevippen så kanske blir det fler besök i höst.
Ikväll tvingar jag mig själv att inte springa. Inte klokt men så är det. Får bli en morgonrunda imorgon istället.
3 kommentarer:
Glöm inte resorb!
Anna G
Inhandlat!
Det blir nog bra med resan ska du se! Hoppas ni får det riktigt bra! Kram
Skicka en kommentar