tisdag 21 juni 2011

sova på nätterna?

Sova. Snyta snorig ledsen son. Sova. Parera för sparkande barnfötter. Bädda om frysande son med dubbla filtar. Sova. Vakna av kissnödig dotter. Sova. Vakna kissnödig.

Det var den natten det!
Kanske inte så konstigt att morgonens joggingtur kändes sådär. Jag orkade ingenting.

Inga kommentarer: