Just nu har jag flyt i steget och känner mig stark. Det går lätt och jag tar tid efter tid (enligt mina mått mätt...) Idag var det tredje dagen i följd som jag var ute, kanske inte så bra men nästa vecka blir det väl ingen springträning alls :-(
För att inte stirra mig blind på klockan sprang jag varvet baklänges, alltså medurs istället för moturs som jag brukar. Kollade inga km-tider utan löpte bara på. Kändes fint och mina nya löparstrumpor satt bra på foten. Gillas!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar