På eftermiddagen var vi hos pappa och uppvaktade honom lite i föreväg. Det bjöds såklart på massor av kakor och tårta. Jag har lyckats hålla mitt godis- och kakförbud i 3 hela veckor men igår kände jag att det är inte riktigt fint att sitta på kalas och tacka blint nej till allt som bjuds. Så jag testade en kaka och en liten tårtbit. Det gav ingen mersmak och jag tänker fortsätta fika lite när det är kalas. Så det så! Efter kalasandet fick jag med mig kusinen hem till oss. Vi ska vakta henne under måndagen så en övernattning passade bra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar