Den moderna sjukvården fungerar! Vi har fått en besökstid. Mollusken har hunnit ändra sig men Hampus har fortfarande ont och den ser inget trevlig ut.
Igår hade jag haft fullt upp med att sysselsätta dotter och systerbarn. Vi hann med biblioteksbesök, öppen förskola, utelek, barngymnastik, kvällsdusch och tevemys.
Tror ni att kusinerna var något trötta? Jodå en hel massa! Och jag också!
Sköterskan på vårdcentralen var också modern, hon googlade helt enkelt mollusk. Detta medan vi satt bredvid och väntade. Tror hon inte att jag gjort det själv? Efter lite sambedömning av ytterligare en sköterska så fick vi tid för återbesök nästa vecka. Lite skönt att vi inte var helt ute och cyklade när vi ville komma iväg för att få den kollad. Nu har övriga familjen sjunkit ner i soffan. Hampus skogskul fick stå tillbaka idag pga. att Bosse är förkyld/Elvira nästan somnade före 17/det blåser halv storm ute/föräldramöte på Elviras förskoleavdelning. Jag är den lyckliga som får gå på föräldramöte istället för att natta söta barn.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar