Hos oss
lördag 10 september 2011
höst
Det är inte så tokigt med höst:
Lördagsinnebandyn har startat.
Kräftor hos svärföräldrarna.
Skön, frisk promenad i skogen.
Kantareller i stekpannan.
Tända ljus.
Jag gillart!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar