lördag 10 september 2011

höst

Det är inte så tokigt med höst:

Lördagsinnebandyn har startat.
Kräftor hos svärföräldrarna.
Skön, frisk promenad i skogen.
Kantareller i stekpannan.
Tända ljus.

Jag gillart!

Inga kommentarer: