Här är bilderna som mailats iväg, föreställer en mollusk som det svullnat upp runtomkring. Jag är lite rädd för att det är en inflammation i den. Skitäcklig och gör fruktansvärt ont och sitter såklart på "sittdelen" på Hampus. Stackarn! Hur ser en mollusk ut inuti?


5 kommentarer:
Hej
Den ser oroväckande röd ut runtomkring...ser inte så värst bra ut. Jag vore nog inte så modern som du utan mer omodern och gå till doktorn....
Det är så osmidigt att vara omodern, åka från jobbet liksom...sitta i telefonkö...bli uppringd mitt i en lektion med 20 elever som inte får ha mobilerna på...Jag hoppas att den moderna varianten fungerar!
Rasmus hade precis så där. Om jag inte minns fel så la vi ett alsolomslag så den får torka ut. Man ska INTE öppna moluskerna för då kan det bli värre. Hoppas Hampus blir av med dem snart.
Kram på er
Oj det där ser inte kul ut! Jag är glad att Matilda hade sina i tvåårsåldern, och då mest på ryggen! Hoppas han blir bättre snart! Hur har det gått med den moderna vårdkontakten?
Jag ska bli kontaktad inom 3 dagar...idag verkar mollusken dock påväg att torka ut eller nåt. Vi får se
Skicka en kommentar