tisdag 6 september 2011

mycket skog blev det idag

Efter sköna, lugna måndagen kastades vi in i ännu en hektisk vecka.

Skjutsa, lämna, jobba, hämta, äta, skjutsa, äta, lägga, jobba...sova!

Men vi har haft det bra idag också. Hampus har varit på Skogskul för andra gången och idag hade det varit roligt och blåbären var fortfarande goda. Jag passade på att skattjakta och lyckade hitta ännu en "riktig skatt". Lycklig!

Idag har jag haft en kul dag på jobbet och skogsmullat mig på idrottslektionerna. Ungarna gnäller över utomhusgympa men sedan springer de glatt i skogen. Orienteringsstig, kurragömma, 123 rött ljus, dunken, skattjakt, svampjakt osv. Härligt höstlika vindar friskade på i solskenet.

Inga kommentarer: