Jag däckade i soffan igår, långt före läggdags. Bosse fick natta barnen själv, jag sov!
Jag har sedan sovit hela natten och hela dagen, släpade mig upp vid ett för att käka en banan och några halstabletter. Nu har jag sett Trassel med Elvira, Hampus vågade inte se slutet för att det är så läskigt. Gullungen har ju sett filmen förut.
Nu hoppas jag att dagens vila ska råda bot på förkylningseländet. Nästäppa och huvudvärk. Blä!
2 kommentarer:
Hej
Krya på dig...besvärligt vara sjuk. På mitt jobb tycks hela styrkan va krasslig.....
:( Krya på dig!! Kram
Skicka en kommentar