Kände mig lite piggare imorse. Huvudvärken var kvar och mer snor hade tillkommit. Trots sjukdomen pallrade jag mig upp och hela familjen kom iväg på Hampus fotbollsträning. Elvira hade minst lika kul som Hampus, hon hittade en kompis att leka med vid sidan av planen. Hampus visade på enorm kämpaglöd när hans "lag" förlorade matchspelet, och till mammans och pappans stora glädje syntes inte mycket av ilskan som annars brukar komma när han förlorar. Det kom inte ens tårar (även om det var nära). Duktiga, goa Hampus. Det är inte lätt att ha så mycket vinnarskalle att det inte finns plats för att förlora. Fråga mig! Jag vet!
Direkt från fotbollen åkte vi till mamma och Jan för att äta mat och inspektera deras gigantiska uterum. Det var gigantiskt fint och jag glömde att ta kort... På eftermiddagen har vi varit i Vretstorps folketspark tillsammans med Malin, Nora, Harry och mormor på ifmetalls familjedag. Mycket lyckat. Barnen hade skojigt och jag med...buktalande tjej med fräck apa tilltalade både vuxna och barn.
Elvira somnade prick kl 19.00, så har hon också varit vaken sedan innan sex imorse.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar