torsdag 1 september 2011

träningen i augusti

Summeringen av träningen i augusti kom inte att bli lika rolig som den av juli. Träningsivern kom av sig lite efter Blodomloppet och min tid under 50 minuter.

Jag har iaf sprungit 74 km fördelat på 12 tillfällen.

Några "världsrekord" har det också blivit.

Bästa tiden på 2,5 km: 10:50 s (-1:10 s från i juni)

Bästa tiden på 5 km: 22:59 (-1:03 från juli)

Bästa tiden på 10 km: 48:47 (-3:13 från juli)

På det hela taget så kan jag inte vara missnöjd med mina resultat. nu gäller det att övervinna höstens första förkylning och sedan komma ut i spåret igen. Jag satsar på Åstadloppet, vet ännu inte vilken sträcka jag ska ge mig på. Vägen dit ska kantas av intervaller. Intervaller på längden och höjden ska ge mig fart och ork. Se upp för det SKA summeras fler personliga världsrekord här på bloggen!

1 kommentar:

. sa...

Du är bäst! Kram!