Såklart ska veden förvaras fint! Dagens shopping gör sig bra bredvid kaminen.
Jag har under sommaren inte känt något behov av att handla saker till hemmet men det har vänt! Jag vill plötsligt ha en massa saker. Bäst att hålla hårt i slantarna annars är jag snart pank!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar