fredag 12 augusti 2011

gårdagens mellis

Vi köpte jordgubb-banan smoothie. Vet inte om det går att se innehållsförteckningen, men äpplejuice och äpple toppar. Borde då inte ordet äpple ingå i namnet?


Inga kommentarer: