Sotarn tyckte att vi skulle tända en brasa, superideé tyckte jag. Efter morgonmyset packades bilen med skräp som vi levererade till olika platser runtom Kumla. Jobbet fick ett lass, tippen ett och ett lass kördes till återvinningen. Resten av dagen har barnen lekt med kompisar och jag har smygjobbat.
När Bosse kom hem tog jag två varv i spåret, lyckades komma under 23 minuter (5 km). Var snäll och säg att det var bra!

4 kommentarer:
På riktigt? Hanna, det är verkligen sjukt snabbt! Grymt bra jobbat! Kram
Brasan är helt på riktigt och jag är toknöjd med tiden, adrenalinet flödar uti kroppen!
Bra jobbat! (Med både brasa och löpning!)
Ha ha! Jo brasan ser jättemysig ut och jag förstår att den är på riktigt! Men två varv i spåret på under 23 minuter!? Makalöst bra!
Skicka en kommentar