Igår installerades kaminen. Damm och avgränsade ytor att vara på hindrade inte att min syster och hennes barn var här. Jättepraktiskt, verkligen! Hon var så snäll som stod ut med oss och hemmet, dessutom vaktade hon barnen så att jag kom iväg och klippte mig. Bosse skulle inte riktigt hinna hem till 15.30 och det gjorde han ju inte, nä han var hemma efter åtta!!!
Imorgon kommer sotarn och sen ska vi elda:-)




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar