Min tid:
48:47
Jag råspurtade inne på gräsplanen, sprang om massor av folk :-)
Mest nöjd är jag över att jag sprang om en kvinna som sprungit en retligt kort bit framför mig i 10 km. Hennes tempo var äckligt jämnt och bra men jag tog henne. JAG TOG HENNE!
Tjoho vad nöjd jag är. Loppet gick egentligen bra, jag hade en dipp på 5:e kilometern. Tror att det var där som banan gick upp mot Karlslunds ridskola. Efter det så ökade jag igen. Nu ska jag suga på den här karamellen en stund.
En timme senare:
Jag sitter redan och funderar på vad jag ska satsa på här näst:
- sänka tiden på milen
- sänka min tid på halvmaran
- ge mig i kast med maraton ännu en gång, jag önskar att den lilla, lilla tanke som ligger och gror ska dö ut för det var bland det värsta jag gjort någonsin.
Jag ska fundera vidare, det finns rätt många lopp att springa nu på höstkanten. Man ska aldrig säga aldrig...
1 kommentar:
Grattis! Bra jobbat!
Skicka en kommentar