fredag 19 augusti 2011

peta in en pinne i brasan...

Ikväll har vi myst framför vår första brasa. Regnet öste (öser fortfarande) ner utanför och vi hade det så varmt och skönt inne. Brasan eller kanske värmen hade också en sövande effekt, jag somnade nästan framför Bolibompa.

I veckan kom också våra nya fina högtalare. Kolla bara att en sån annars ful grej faktiskt kan se riktigt bra ut. Ibland är det bra att vara gift med HiFi-Bosse!

Inga kommentarer: