Heja på mig!
Ja, heja, heja, heja! Hoppas du klarar din tid! Jag håller tummar och tår men vet hur det kan bli i trängseln vid en tävling. Kram
Hur gick det?! Har tänkt på dig i femtio minuter, räckte det?! Kram på dig!
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Ja, heja, heja, heja! Hoppas du klarar din tid! Jag håller tummar och tår men vet hur det kan bli i trängseln vid en tävling. Kram
Hur gick det?! Har tänkt på dig i femtio minuter, räckte det?! Kram på dig!
Skicka en kommentar