tisdag 2 augusti 2011

bibelstudier?

Ja går du i sådana funderingar kan du skriva in min adress i adressfältet men missa s:et i blogspot. Superirriterande att jag gjort den missen och sedan gång efter annan använder den länken för att komma hit till bloggen.

Efter två heldagar vid lugna, fina och härliga sjön mitt i skogen blir det antagligen hysteri vid Djupadalsbadet idag. Massor av folk, massor av barn och en hel hög elever. Elvira blir hämtad av mormor för att ha en dag tillsammans med henne och sedan sova på bortaplan, vi får se hur det går. Vi andra ska cykla ut till Hea och heja på Indianerna. Hoppas vädret håller i sig hela dagen.

1 kommentar:

. sa...

E har badat i Smedjegatanhavet och var då väldigt nöjd. Hoppas att ni hade det bra vid Djupadalshavet och att regnet låter bli indianbanan ikväll!