Blå himmel och solsken utanför sovrumsfönstret när vi vaknade. Härligt! Jag tog en tidig cykeltur för att ge mina arma ben lite "rörelsevila". Sedan packades matsäck för en dag vid sjön. Vi har badat och plaskat, övat att flyta som Robin Hood pilar och spelat beach-tennis. En mycket lyckad dag vid min lilla sjö. Jag förlorade en lins i vattnet så imorgon får det bli brillor annars kanske veckans utlovade sol ruinerar mig, och det vill jag ju inte!
När Hampus skulle hoppa i säng såg jag att hans rygg var alldeles rosa och talade om det för honom. Han svarade bara nöjt att han gillar rosa. Tur det men jag har nog slarvat ordentligt med smörjan idag, aja baja på mig!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar