Hos oss
måndag 4 juli 2011
after running
Slappa i uterummet med en bok och resorb, det är jag värd efter dagens pass.
Oj bytte vätskeersättningen mot ett glas vitt och en skål ostkrokar!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar