tisdag 26 juli 2011

Harge uddar

Idag har vi varit i "nästan" västkusten. Underbart! Strålande sol och bad från klipporna. Barnen knatade på bra som vanligt, de guidas igenom länets alla naturreservat och verkar gilla det. Dagens läskigaste var inte de branta klipporna utan kohagen som skulle passeras igenom på vägen. Puh! Tur att kossorna höll sig lugna.


Inga kommentarer: