Så här full var min vagn när jag fick avstämning, varor för 1600! Det stämde på pricken, bara att pusta ut och packa i. Jag är glad att jag var själv till affären!
Haha, hade väl varit trevlig med sällskap av två söta små barn :-)
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Haha, hade väl varit trevlig med sällskap av två söta små barn :-)
Skicka en kommentar