Hos oss
onsdag 13 juli 2011
Har ikväll sprungit asfalt, det kändes bra och gick fort. Återstå att se om jag kan röra mig imorgon!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar