torsdag 14 juli 2011

sommarlovsmorgon

Klockan på alarm för att lämna in bilen, kändes sådär igår. Men vilken superhärlig morgon. En långsam promenad på tomma gator. Fågelliv i varenda buske.


Inga kommentarer: