Sol och kyliga vindar på Lanna idag. En kul runda även om resultatet var sådär... Barnen har haft det bra hos mormor, Hampus otur hänger i: getingstucken på örat. Stackarn.
Jag ääälskar skuggbilden! Får jag följa med på en runda (tror inte att det blir lika fint på en vanlig gräsmatta...)
Ja följ med! Du har ju varit med förut.
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Jag ääälskar skuggbilden! Får jag följa med på en runda (tror inte att det blir lika fint på en vanlig gräsmatta...)
Ja följ med! Du har ju varit med förut.
Skicka en kommentar