Fick lite lätt panik sent igårkväll då jag googlade skärsår, djup och bredd och sånt. Det skulle jag ha struntat i! Det slutade med att Bosse och jag gjorde nattbesök hos på Hampus rum. Bytte plåster och tejpade ihop sårkanterna samt satte nytt plåster. Hampus sov vidare men han försökte värja sig genom att rikta ilskna sparkar mot mig.
3 kommentarer:
HA! Det kan du gott ha, själv har jag drömt mardrömmar om tältinbrottstjuvar efter samtalet igår!
Oj då! Hur har det gått med såret? Kram
Såret har skötts av mamma idag får se om jag åker till vc imorgon för råd.
Skicka en kommentar