lördag 30 juli 2011

fotoboken

Efter bara några dagar damp den ner i brevlådan. Jag är toppennöjd. Barnen bläddrar gärna och pratar om bilderna och minns.

Rekommenderar verkligen alla att göra fina fotoböcker av sina fina fotografier!


2 kommentarer:

. sa...

Åh vad jag vill kika mer i den! Ser fint ut!

Sara sa...

Jättefin! Jag vill också!