Efter bara några dagar damp den ner i brevlådan. Jag är toppennöjd. Barnen bläddrar gärna och pratar om bilderna och minns. Rekommenderar verkligen alla att göra fina fotoböcker av sina fina fotografier!
Åh vad jag vill kika mer i den! Ser fint ut!
Jättefin! Jag vill också!
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Åh vad jag vill kika mer i den! Ser fint ut!
Jättefin! Jag vill också!
Skicka en kommentar