En tur på stan med Open Art, slott och kanot-SM. När barn och man sedan var hos morfar och Gittan så passade jag på att springa i Vena-spåret. Jag var inställd på att köra 10 km men jag fick nöja mig med 6 km. Jag tog helt slut. Var tvungen att gå! Har aldrig hänt förut (?!)
Nu har jag krypningar och ont i benet/höften. Varför är det på dette viset?


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar