Det här gamla kortet på Bosse är nästan kusligt likt Hampus. Kvaliteten på fotot är inte så bra men så är det också väldigt gammalt!
HejSådana blekta kort lägger jag i ett fotoprogram och gör dom svartvita....då blir dom som nya...hellre tydligt motiv i svartvitt än dåligt i färg.
Det ska jag testa! Vore faktiskt lite kul att sätta upp på vår lilla "fotovägg".
På pricken som Hampus!! Fast du & Elvira är också rätt lika!
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Hej
Sådana blekta kort lägger jag i ett fotoprogram och gör dom svartvita....då blir dom som nya...hellre tydligt motiv i svartvitt än dåligt i färg.
Det ska jag testa! Vore faktiskt lite kul att sätta upp på vår lilla "fotovägg".
På pricken som Hampus!! Fast du & Elvira är också rätt lika!
Skicka en kommentar