onsdag 20 juli 2011

fler bär!

Det här gamla kortet på Bosse är nästan kusligt likt Hampus. Kvaliteten på fotot är inte så bra men så är det också väldigt gammalt!


3 kommentarer:

Skanegrabben i Malmö sa...

Hej
Sådana blekta kort lägger jag i ett fotoprogram och gör dom svartvita....då blir dom som nya...hellre tydligt motiv i svartvitt än dåligt i färg.

Hanna sa...

Det ska jag testa! Vore faktiskt lite kul att sätta upp på vår lilla "fotovägg".

Sara sa...

På pricken som Hampus!! Fast du & Elvira är också rätt lika!