Över stock och över sten är i normala fall inget hinder men idag hade vi syster och systerson Harry i lyxåket från Emmaljunga i släptåg...Nåväl jakten får anses god, 3 av 3 tänkta (eller var det 4 tänkta?) Isåfall har vi fler anledningar att åka till Laxå. Efter skattjakten doppade vi oss i poolen, isakallt vatten svalkade skönt.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar