Idag plågade jag mig själv ordentligt i spåret. Tvingade mig själv ut ur den sköna komfortzonen där löpningen känns behaglig. Pressade på. Ökade steglängden och tryckte ifrån.
Det lönade sig. Klarade femman på 24:54.
Frågan är bara hur jag ska orka fem till i det tempot?!?
2 kommentarer:
Jag har också klarat fem på den tiden, pommes, dricka, äppelkaka, vaniljsås och chips! Vinner jag?!
Wow, jag är djupt imponerad!! Inte för att jag inte trodde att du skulle klara det på en bra tid, men jag ligger ju ljusår efter dig... Bra jobbat och bra start på helgen, två tummar upp! Kram
Skicka en kommentar