Hos oss
torsdag 16 juni 2011
då blir barna fulla med sommar och bena blir fulla med spring
Sommarfest på förskolan med sång av barnen på kullen.
Tack för ett trevligt framträdande och glad sommar till all gullig personal.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar