Idag hade vi ett inplanerat studiebesök på fritids där Hampus ska börja i höst. Vi blev trevligt bemötta av ett helt gäng tjejer som skulle visa oss runt. Vi hälsade även på förskolleklassens lärare och all personal kändes bra. Hade varit jobbigt att känna annorlunda nu när lillprins bus ska flytta in på STORA skolan, in i en ny främmande värld. Hampus verkade nöjd med besöket men ville inte stanna och äta mellis.
Elvira och jag drog till Marieberg på eftermiddagen och droppade in henne till första bästa frisör. Nu är hon tillsnyggad och har en röd fjäril i luggen. Sötast! Blev ett par nya löparskor till mig så nu kommer jag svischa fram i spåret.
Dags att packa fikaväska och fixa sig inför kvällens sommaravslutning på förskolan. Efter kvällen så är alla i familjen lediga. Har inte hunnit tänka på hur det kommer att kännas men det blir säkert bra. 6 dagar kvar tills vi lyfter.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar