När barn och föräldrar droppat av gick luften ur en stund. Så mycket att ta tag i att jag inte vet var jag ska börja, det blev att jag rensade mitt skrivbord och mina hyllor...tog en stund kan man säga!
Fram på dagen började det regna rejält så familjen hämtade upp mig och cykeln så att jag slapp cykla hem. Vi fick finbesök av kusinerna och min syster. Sötaste bebis-Harry spydde på mig och sedan somnade han i min famn. Älskad!
I söndags lastade jag och Bosse in 3 kubik ved i förrådet, idag var det dags för ytterligare 3 kubik. Jag staplade och han körde skottkärra. Fint teamwork. Nu är förrådet fyllt men vi har ännu inte beställt någon kamin. Känner inte att det brinner i knutarna direkt, haha...
Innan vedstaplingen hann jag med ett snabbt varv i spåret, uppvärmning på dryga kilometern + 3 km på 22 min får väl anses som en okej tid. Känns bra att ha kommit igång med löpningen igen efter ett alldeles för långt sjuk- och latuppehåll.
Samtal med Hampus
-imorgon ska jag hoppa höjdhopp, jag ska hoppa 30 meter.
-oj!
-är det mycket?
-ja det är ungefär som härifrån till vändplanen.
-haha, det blir svårt.
1 kommentar:
Haha! Heja Hampus!
Skicka en kommentar