måndag 13 juni 2011

väderprognoser

Skolavslutning imorgon. En sista koll på vädret och ser att det blir till att plocka fram koftan. Regn från klockan 9. Jag tänker dock fortsätta hoppas på uppehåll, så trist att trassla med blöta paraplyn och regnjackor när alla vill vara sommarglada och fina.
Lite trevligare läsning var det när jag knappade in Alanya, 30 grader och den fetaste solen man kan tänka sig. Göttarväder!

Får inte säga så mycket om filminspelningen i söndags. Jag var i alla fall polis. I sista scenen fick jag på mig bälte med tillbehör. Kände mig som hemma i kostymen, kanske dags att sadla om? Inte filmskådis utan till polis! Vi filmade mellan 11-19.30 och totalt hann vi med 5 scener...dryg väntan och oändligt många repetitioner och tagningar ifrån olika vinklar. Spännande att följa arbetet på nära håll. Jag lovar att meddela när filmen kommer.

Inga kommentarer: