Lite trevligare läsning var det när jag knappade in Alanya, 30 grader och den fetaste solen man kan tänka sig. Göttarväder!
Får inte säga så mycket om filminspelningen i söndags. Jag var i alla fall polis. I sista scenen fick jag på mig bälte med tillbehör. Kände mig som hemma i kostymen, kanske dags att sadla om? Inte filmskådis utan till polis! Vi filmade mellan 11-19.30 och totalt hann vi med 5 scener...dryg väntan och oändligt många repetitioner och tagningar ifrån olika vinklar. Spännande att följa arbetet på nära håll. Jag lovar att meddela när filmen kommer.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar