söndag 26 juni 2011

dåligt med sömn

Minidisco och shower har dånat utanför vår balkong. Barnen trötta men omöjliga att få att somna. Idag en hel del moln på fm, hoppas på klart till em. Nu blir det promenad.


1 kommentar:

Anonym sa...

Vart är ni någonstans?