All inklusive är helt okej, gratis glass på kvällen! På tok för många vuxna som gillar det, igår gick det så långt att en holländsk kvinna höll på att lappa till en anställd. Vi köpte glass i affären bredvid istället:-)
För en glass skull? Välj Egyptien nästa gång. Där fanns det glass i överflöd. På Gran Canaria också...
Skicka en kommentar
1 kommentar:
För en glass skull? Välj Egyptien nästa gång. Där fanns det glass i överflöd. På Gran Canaria också...
Skicka en kommentar