Minidisco och shower har dånat utanför vår balkong. Barnen trötta men omöjliga att få att somna. Idag en hel del moln på fm, hoppas på klart till em. Nu blir det promenad.
Vart är ni någonstans?
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Vart är ni någonstans?
Skicka en kommentar