fredag 19 mars 2010

igen...

Vi är otursförföljda. Eller vad sägs om detta.

Liten sov som vanligt mer än halva natten i min säng. Jag vaknar till och klockan är då rätt behagliga kvart över sex. Elvira ligger fortfarande och slumrar. Jag petar lite och även hon vaknar (en slags liten hämnd). Jag ska just ta en morgonkram då lilla ungen lägger värsta sortens äckelkräka rakt över mig och typ hela sängen. Bra start på dagen. Not.

Så då kan jag tyvärr inte läsa vidare i betygsboken utan får ägna dagen åt att kolla på alla Emil-filmerna. Det är inte bara Hampus som kan alla repliker utantill efter denna dag.

1 kommentar:

Lösvirkesbyggarna sa...

Nej, vad tråkigt! Jobbigt när det bara snurrar runt i familjen.
Hoppas att hon kryar på sig snart och att det blir sista kräksvängen för den här gången!
Kram Anna