torsdag 27 augusti 2009

mera feber

Kändes som att vändningen kommit men...
Dagen började bra med att jag och Elvira sov till 7.30, det hör inte till vanligheterna att få sova så länge. På förmiddagen snorades det rejält men annars var humöret på topp. Vi var ute och flängde lite på cykel. Plockade äpplen hos grannen. Bakade äppelkaka. Fikade med en annan granne. Sedan sov liten middag i vagnen. Hon sov länge och när hon vaknade var febern tillbaka. 38,5. Suck! Imorgon ska jag i alla fall till jobbet. Bosse får vara hemma med sjuklingen. Vi har fredagsfika och det vill jag inte missa!

Ikväll tänker jag lämna det här sjukdomsstället och dra till den nya gallerian. Ska bli skönt att komma ut bland folk, förhoppningsvis har alla med små barn åkt hem när jag och min shoppingglada granne kommer. Ska väl inte ha något men man kan ju alltid handla något bara för att det är billigt :-)

Inga kommentarer: