onsdag 26 augusti 2009

nej jag har inte sett dina flingor!

WEBBTEST: Är du beroende av socker?

Jag sitter just nu och gör detta test. Men vad är det för frågor?

Ex.
  • Har du någon gång blivit arg om någon annan ätit upp ditt förråd av sötsaker/chips?
  • Har du någon gång gömt ditt förråd av sötsaker/chips för andra?
  • Äter du utan att vara hungrig?
  • Har du någon gång gått en omväg bara för att få tag i något sött/fett att äta?

Dessa frågor måste väl alla normala människor svara ja på, eller? Jag fick i alla fall fyra rungande JA

  • Har du någon gång ljugit om hur mycket flingor du äter?

Den här frågan däremot. Jag har aldrig någonsin pratat med någon om hur mycket eller lite flingor jag äter. Därmed har jag inte heller ljugt om mitt intag. Är jag onormal då? Hur som helst det händer att jag äter fil med cornflakes och då brukar jag även strö över lite socker (eller borde jag ha undanhållit den informationen?)

Inga kommentarer: