torsdag 30 juli 2009

pirr

Näst sista dagen på min semester.
Börjar bli pirrig inför jobbstarten. Ingen ångest utan mest nervöst pirr. Hur ska det bli? Klarar jag av att starta upp och driva det som förväntas av mig? (nu blev det inte mindre pirrigt)

Kul väder vi haft idag, INTE. Jag och Elvira har städat hela huset. Luktar så gott nu. Bosse har fixat foder runt dörrarna i tvättstugan, bättre sent än aldrig... På eftermiddagen åkte vi till Pelltorp och hämtade Hampus. Han hade haft det så bra hos mormor. Han är numera fadder till två rödmålade fågelholkar. Det var en mycket stolt kille som pekade ut träden där hans holkar satt.

Lagom till kvällsmaten fick Bosse en släng av influensa. Trevligt att sitta och äta vägg i vägg med toaletten då... Kanske hade han bara överansträngt sig för det har inte blivit något mer. Peppar, peppar ta i trä!

1 kommentar:

Finnpajsaren sa...

Ska du börja med nåt nytt jobb eller..? Jag börjar också lite lätt i dagarna.
Kram kram.